Menú

Turisme

Turisme és un àmbit de desenvolupament econòmic transversal que afecta a moltes activitats i empreses econòmiques i comercials de la ciutat. És per això que sempre es desenvolupen les activitats amb aquesta visió i treball transversal.

Quines accions proposem?

Enfortir la marca Vilanova i la Geltrú

· Disseny i venda de material de promocional de la ciutat.

· Creació de material divulgatiu de la ciutat en format paper i en format digital.

· Creació d'una guia turística de Vilanova i la Geltrú.

· Canvi i actualització del web de Vilanova Turisme.

· Difusió del dossier turístic per a professionals.

· Treballar amb Diputació de Barcelona i Agència Catalana de Turisme.

· Incorporació al Consorci Turístic del Penedès.

 

Creació d'un nou punt d'informació turística a l'estació

· Crear un nou punt d'informació turística al Museu del Ferrocarril de Catalunya.

· Establir un conveni entre Ajuntament i el Museu del Ferrocarril de Catalunya per col·laborar en la promoció turística de la ciutat.

Presència a fires nacionals i internacionals

· Ser presents en les fires dels municipis estratègics de la projecció turística de Vilanova i la Geltrú.

· Ser presents en fires internacionals al costat de marques com “Costa Barcelona” i “Catalunya”.

Redacció d'un nou Pla de Màrqueting turístic

· Fer la diagnosi de l'actual Pla. Redactar-ne un de nou i executar-lo en els propers 4 anys.

· Apostar pel Visit Vilanova  per tal de comercialitzar el producte turístic de la ciutat.

· Incrementar estratègies i campanyes comunicatives de la ciutat al llarg de l'any.

Esdeveniments mensuals de projecció de ciutat

· Calendaritzar els esdeveniments de projecció de ciutat més representatius al llarg de l'any i promoure'n una campanya divulgativa implicant els diferents sectors (gener: Tres Tombs, febrer: Carnaval, març: Mar, abril: Setmana Santa i Sant Jordi, maig: Vilanova 100%, juny: Temps de Vi, juliol: Festivals, agost: Festa Major, setembre-octubre: VNG en versió original, novembre: Fira de Novembre, desembre: campanya de Nadal).

· Apostar per la desestacionalització turística.

· Creació i execució al març d'un esdeveniment especialitzat al voltant del mar i la nàutica.

· Crear un programa d'esdeveniments de Vilanova 100% del maig

· Construir el relat de VNG en versió original pel setembre-octubre i acollir un gran esdeveniment.

Projectes turístics

· Formar part activa en el projecte del Camí ramader de Marina que va dels Pirineus al Penedès i de Llívia a Vilanova i la Geltrú.

· Apostar per un turisme respectuós amb l'entorn, de qualitat i sostenible.

· Incorporar el turisme esportiu, especialment el cicloturisme i la nàutica, en les estratègies de projecció de ciutat.

Projecció gastronòmica

· Disseny d'una campanya mensual o bimensual amb el sector de la restauració que posi en valor la gastronomia local des de la perspectiva del kilòmetre zero i la sostenibilitat.

· Desenvolupar aquestes campanyes de forma sostinguda en el temps.

Certificacions  turístiques de qualitat

· Obtenció del segell Safe Travel.

· Obtenció de la Carta Europea de Turisme Sostenible.

· Renovació del segell Biosphere i dels distintius turístics de qualitat i sostenibilitat.

Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord